Інформаційно-аналітичний сайт Збаражчини. Форум прекрасного краю.
Мій профіль
Вітаю:Гость
             
              
     


Це цікаво...
загрузка...


Веб-камери
Театральний майдан
Перехрестя вулиць Руської і Замкової
ТРЦ "Подоляни" - центральний вхід


Ми ВКонтакті
Народний сайт Збаражини


Новини Тернополя


Нові теми:
1 Вишивка і все що з нею пов'язано 1
2 На какие кружки Вы водите своих детей. 2
3 Куди цього літа? 3
4 Десерти 11
5 LevelSun - продаж та встановлення сонячні електростанції 1
6 Detailing Тернопіль Virus - повна хімчистка машини 1
7 Компанія Стіва Джобса придумала новий диво-гаджет 2
8 Американці створили "порт" для подорожей у віртуальний світ 1
9 Операціна система у Вашому смартфоні: 2
10 Вкусно 0


Погода


Статистика
Счетчик PR-CY.Rank


Block title
Переваги зареєстрованих
Ви завжди зможете переглядати форум
Створювати свої теми
Коментувати теми інших
ЩЕ МОЖЛИВОСТІ


Партнери
Футбол Livescore Каталог веб ресурсів Тернопільщини Інформаційно-Аналітичний портал Тернопільщини


Block title


Вітаю Вас, Гость · RSS 23.08.2019, 22:42
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Збараж - форум міста » Хобі » Авто - мото » Як правильно обкатати нове авто
Як правильно обкатати нове авто
AdminДата: Неділя, 31.03.2013, 19:58 | Повідомлення # 1
Адміністратор
Группа: 
Повідомлень: 825
Нагороди: 3
Репутація: 10000
Статус: Offline
загрузка...
Як правильно обкатати нове авто



Навіть якщо в інструкції з експлуатації пише, що обкатка автомобіля не потрібна, першу тисячу кілометрів слід користуватися автомобілем в економному режимі.

- Купив недавно новеньку машину, в автосалоні мені розповіли, що обкатка для мого авто не потрібна, – розповідає тернополянин Роман Сердюк. – Мовляв, машина пройшла на заводі "холодну обкатку".

Наш читач цікавиться чи справді для сучасних автомобілів обкатка не потрібна і що таке "холодна обкатка"?

З розвитком технологій з’явилася можливість адаптовувати двигун автомобіля ще у заводських цехах. Відтак, для сучасних авто розрізняють "холодну обкатку" та "гарячу обкатку".

Суть "холодної обкатки" полягає у тому, що її проводить автомобілевиробник на спеціальних заводських станках. До двигуна підводять масло, охолоджувальну рідину, паливо. Для кожної моделі двигуна встановлені свої режими роботи, відтак в процесі обкатки поступово збільшують навантаження на двигун, відповідно до тих режимів, які для нього передбачені. Таким чином, проводячи обкатку у заводських умовах,автомобілевиробники спрощують життя покупцям своєї продукції.

"Гарячу обкатку" двигуна здійснює не автомобілевиробник, а власник авто після його купівлі. Тривалість обкатки стосується переважно перших двох тисяч кілометрів пробігу.

"Холодну обкатку", як правило, здійснюють для автомобілів, пропискою брендів яких є Західна Європа та Японія.

Якщо автомобіль пройшов таку обкатку, то це зазначено в інструкції з експлуатації авто.

Серед водіїв досить часто побутує думка, що обкатка для сучасного автомобіля взагалі не потрібна. У цьому іноді переконують своїх клієнтів і менеджери в автосалонах престижних брендів. Продавці стверджують, що машина пройшла "холодну обкатку" на заводі і мовляв ніяких застережень немає.

Але чи справді це так? Перевірити наскільки такі твердження відповідають дійсності доволі нескладно. Для цього можна скористатися Інтернетом і у будь-якій пошуковій системі задати запит "Інструкція з експлуатації автомобіля BMW X5". У якості цієї моделі авто, так як і у всього ряду автомобілів марки BMW, мабуть, мало хто сумнівається.
Отож, в інструкції з експлуатації для BMW X5 є спеціальний розділ, який присвячений обкатці авто. Зокрема, виробник цієї моделі авто рекомендує обкатати авто на різних обертах і швидкостях та при цьому стежити, щоб частота обертів і швидкість не перевищували вказаних в інструкції значень. Пробіг для обкатки двигуна – 2000 км. Коли пробіг буде перевищувати 2000 км, швидкість і обороти можна збільшувати, вказано в інструкції.

Згідно, тієї ж інструкції зчеплення нових шин з дорожнім покриттям у BMW X5 стає оптимальним лише після обкатки, відтак перших 300 км пробігу рекомендовано дотримуватися стриманої манери руху. Гальмівні колодки і диски оптимально притираються один до одного через 500 км пробігу. Зчеплення починає оптимально працювати теж після 500 км пробігу.

Тож ці рекомендації є підтвердженням того, обкатка для автомобіля все ж таки потрібна. Ще одним аргументом на користь обкатки є те, що у наш час деталі автомобілів виготовляють не тільки на заводах відомих автомобільних брендів. Цим займається велика кількість підрядників у всіх куточках світу. Під зборки авто, звичайно контролюють якість, але серійність виробництва все ж таки може накласти свій відбиток.
Тому навіть якщо авто пройшло "холодну обкатку" на заводі, першу тисячу чи півтисячі кілометрів слід поводити себе більш стримано на дорозі, адже обкатка стосується не тільки двигуна, але й гальмівної системи та зчеплення.

Для автомобілів, які не пройшли "холодної обкатки" на заводі, "гаряча обкатка" обов’язкова. Триває вона, як правило, 1,5-2 тисячі кілометрів пробігу.

Після обкатки проводять "нульовий техогляд", під час якого міняють масло та фільтри.
У країнах Західної Європи часто не призначають "нульовий техогляд", а пропонують приїхати відразу на перше ТО – через 15-20 тисяч кілометрів пробігу. Але це пов’язано не тільки з впевненістю у якості авто. У Західній Європі краща якість пального, масла, а також і кращі умови експлуатації.

Під час "гарячої обкатки" потрібно щоразу перед початком руху впродовж кількох хвилин прогрівати двигун. Також не можна різко стартувати. Під час руху гальмувати потрібно намагатися плавно. Якщо у власника авто мало водійського досвіду, краще дати машину більш досвідченому водієму, аби він її обкатав.

У період обкатки не потрібно перевантажувати автомобіль, адже чим більша маса багажу чи пасажирів, тим більше навантаження на двигун. Варто уникати поїздок по бездоріжжю. Під час таких поїздок можна застрягнути у калюжі чи кучугурі снігу. Тоді без зайвого навантаження на двигун ніяк не вибратися.

Під час обкатки не можна перевищувати швидкість. Оптимальні швидкості для кожної передачі автомобіля часто прописані в інструкції з експлуатації автомобіля. Також не можна довго їздити на низьких передачах. Під час руху треба міняти режими швидкостей – тривалий час на одній швидкості рухатися неможна.

Правила обкатки автомобіля:

1. Обов’язково потрібно прогріти двигун (4-5 хвилин на холостих обертах).
2. Не можна різко стартувати, різко гальмувати, перевантажувати автомобіль, їздити по бездоріжжю, вгору, гальмувати двигуном.
3. Не варто перевищувати швидкість і доводити її до 100-110 км/год.
4. Не можна тривалий рухатися на одній швидкості (двигун повинен міняти режими роботи).
5. Двигун повинен працювати на оптимальних для нього обертах, які вказані в інструкції з експлуатації.
6. З коробкою передач, зчепленням слід поводитися дуже акуратно.
7. Усіх застережень щодо обкатки слід дотримуватися як мінімум перші 1,5-2 тис км.
Обов’язково слід провести "нульовий техогляд" на якому замінять масло і фільтри.

Прикріплено: 2849311.png(351.3 Kb)


"Збараж Forum" ВКонтакті - приєднуйтесь !!!
 
                              Поділіться з друзями в соц. мережах -
Збараж - форум міста » Хобі » Авто - мото » Як правильно обкатати нове авто
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Статистика Форуму Zbarazh-Forum.at.ua
Останні теми Популярні теми Активні учасники Нові учасники
Вишивка і вс... Коментарів[ 1 ]
На какие кру... Коментарів[ 2 ]
Куди цього л... Коментарів[ 3 ]
Десерти Коментарів[ 11 ]
LevelSun - п... Коментарів[ 1 ]
Анекдоти ✔ Коментарів[ 70 ]
Фотоприколи ... Коментарів[ 43 ]
Кліпи онлайн... Коментарів[ 17 ]
Десерти Коментарів[ 11 ]
Комедії Коментарів[ 8 ]
Admin Постів [ 825 ]
Адмін Постів [ 471 ]
Настя Постів [ 39 ]
InstaLviv Постів [ 38 ]
abkoziy Постів [ 18 ]
OlegДата [ 14.08.2019 ]
lindushkaДата [ 13.08.2019 ]
abraskaДата [ 15.06.2019 ]
ilonatimohaДата [ 22.04.2019 ]
linklinkerlinksДата [ 22.04.2019 ]

Хостинг від uCoz